lørdag, mai 06, 2006

Snart hjemme!!!!

Ferien er som Marte og Tone sier straks over - 3 dager til i San Diego før jeg og Andreas drar hjem også. jeg har hatt en kjempefin månede her i USA, med en fantastisk biltur rund i California, Nevada, Utah og Arizona sammen med Andreas, mamma og pappa som høydeunktet. Vi har fått med oss det meste som er og se, og funnet ut at det beste med USA helt klart er naturen. Skal ikke si så mye om turen, men legger i steden ut noen bilder så dere kan se selv hvor fint vi har hatt det:


Utenfor sjømannskirken i San Francisco, med Alcatrass i bakgrunnen

Rast med kvikklunsj i Yosemite nasjonalpark

En spasertur i en liten canyon i Death Valley

Mamma og jeg ser på blomster i Death Valley

Bading i Beaver falls i Havasupai, et indianerreservat i en sidecanyon til Grand Canyon

Da er det bare å takke for seg... Nå gleder jeg meg enormt til å se dere alle igjen der hjemme. Turen har vært super, men det blir deilig å komme hjem. Vi sees straks:) Solveig

1 Comments:

At 00:57, Blogger Girlsa said...

Det ser ut som dere har hatt det supert,ja! Reisefeberen er hoey i Phoenix, og Marte og Tone vil bare melde til Maja at vi haaper paa cd med bilder i posten naar vi kommer hjem...

 

Legg inn en kommentar

<< Home