onsdag, april 19, 2006

Livet i San Diego

Da er det min tur til å skrive ser det ut til, og jeg forstår at det må gjøres i listeform...

Jeg har:
- tilgang på et kjøkken - HURRA!!!
- spist selvlaget mat (fisk til og med)
- bakt brownies (mmm, ekte amerikanske posebrownies)
- spist norske vaffler på det norske huset i internasjonal by
- sett på dyr, bl a fra Afrika, men desverre denne gangen innestengt
- forsøkt (uten å være i nærheten av å klare) å spise opp en posjon på restaurant
- kjørt berg og dalbane en hel dag - JIPPI!
- solt meg på stranden mens Andreas har dykket
- funnet fram med bil i San Diego helt alene (bare et par små u-svinger og omveier)
- kjørt bil paa motorveien gjennom LA (med god veiledning)
- trent

Om to dager flyr vi til San Francisco der vi møter mamma og pappa. Det blir kjempehyggelig! Vi gleder oss masse til to uker med bil gjennom California og deler av Nevada og Arizona. Men først skal jeg prøve å surfe har jeg tenkt... Skal hilse alle så mye fra Andreas. Gleder meg til å lese på bloggen hvordan det går med Marte og Tone i nabostaten, og Maja der hjemme!

Solveig