lørdag, april 15, 2006

Noen bilder fra de siste ukene

Siden jeg nå befinner meg ved pappas PC, en PC som faktisk er villig til å samarbeide, kan dere nå se noen flere bilder:


Maja og valpen Tin-Tin hos familien vi overnatta hos i Mekong Deltaet i VietNam


"Det fins ingen begrensning for hvor mange det går på en scooter!" Her er det marte og Solveig som er eksosryper i Phnom Pehn i Kambodsja


Et av Angkors templer i jungelen ved Siem Reap i Kambodsja.


Tone brøler omkapp med en av tempelets voktere.


Strandliv i Pattaya, Thailand.


Marte er misfornøyd med kortene sine i Amerikaner. Men den som har uflaks i kortspill har jo som kjent flaks på et mye viktigere område....


Tone og Marte spiser lørdagsgrøt i sjømannskirka i Pattaya.


Solveig som ikke like grøt fant seg et annet lite stykke Norge:-)


Så svett og rød i toppen blir man av å jogge langs stranda i 36 varmegrader!!!

2 Comments:

At 15:19, Anonymous Anonym said...

sa fine bilder! jeg gleder meg til dere kommer hjem og viser frem resten! selv leker jeg rundt i italia i paska. har vart i bologna, venezia og parma og na sitter jeg pa "staminternettcafeen" min i milano og venter pa fly til paris ("mellomlandet" her i sommer a sjo". snakkes snart da tjeier!

 
At 02:58, Blogger Girlsa said...

Du har funet noen fine bilder ja Maja! Gleder meg til å se bilder fra italien også!

"later aligator"

Sol

 

Legg inn en kommentar

<< Home