lørdag, april 15, 2006

What a Wonderful world!!!

Det er det jeg (Maja) kan konstatere etter 3 måneder på reisefot. Det er så mye fint å se og oppleve. Og også veldig mye rart. Så konklusjonen er: kom dere ut og reis!!!!

Men så er det ingeting som å komme hjem heller da. På torsdags morgen da flyet mitt svingte inn mot landing på Værnes, og vi passerte Vassfjellet, Storheia og Gråkallen, snøhvite i påskesola, kunne eg ingenstad venare sjå! Det er godt å være i Norge igjen!!! (selv om det er innmari kaldt her når man har akklimatisert seg til 36 varmegrader..).

Har laget en liten liste over ting jeg har gjort de siste dagene som ikke har vært mulig å gjøre de siste 3 månedene. Det er utrolig hvor mye glede det ligger i de små tingene:

- Drukket vann direkte fra springen
- Jogga ikledd supertrøye OG ulltrøye
- Vaska opp
- Isfiska
- Smurt på brødskiva mi sjøl, med pålegg som jeg tok ut fra kjøleskapet sjøl

Vil avslutte med et bilde av meg foran peisen i stua hjemme hos mamma og pappa.



Nå overlater jeg den videre blogginga til babsene som fortsatt befinner seg på reisefot i USA. Æ ska følg med på dokk, så ikke finn på nå tull:)

1 Comments:

At 03:18, Blogger Girlsa said...

Jeg vil også se Storheia snøhvit i påskesola! Har faktisk sett snøhvte fjelltopper her i California da, så det får gå! Tenker du koste deg på det bildet. Peis, teppe, ullgenser og varm drikke (kankje kakao!!!?)! Supert:)
SOL

 

Legg inn en kommentar

<< Home