søndag, januar 22, 2006

Schlaeging ved pool'en

Etter en lang safari har vi tatt etter dyrene i afrika og gjort saa lite som overhodet mulig. Dermed har vi ligget hele dagen ved bassengkanten. Viser seg at man kan bli solbrent selv med faktor 20 og 30.. Utover det maa vi rapportere om vaar etiopiske middag som ble servert med et broed som hadde alt til felles med tynn skumgummi;) Men det var veldig godt og broedet gjorde at vi klarte aa spise med fingrene uten aa soele for mye! Dessuten er det mange nordmenn i Arusha. Paa supermarkedet fant vi tre troenderjenter og ved bassenget laa en mann og leste Jakt og fiske. Saa vi foeler oss nesten som hjemme.

3 Comments:

At 21:07, Blogger DerekaB said...

Jeg møtte et par trønderjenter i helga selv. Ikke møtt noen som leser Jakt og Fiske, men det gjør jeg ikke hjemme heller, så sånn sett har jeg det nesten likt som dere her i Volda...

 
At 10:27, Anonymous Anonym said...

Hei Maja og dere andre.

Høres ut som dere har det som den berømmelige plomma.
Jeg er så heldig at jeg har fått tur med Cresco til OL 21.feb så jeg får nå reist litt jeg også da.

Mette

 
At 14:07, Anonymous Anonym said...

Tore på sporet var også i Arusha på lørdag.

5'eren som skulle ha kommen 09:45 til Nyveibakken kom fem minutter for sent i dag. Så det skjer da ting her hjemme også!

 

Legg inn en kommentar

<< Home